wtorek, 25 sierpnia 2015

Pierwsze koty za płoty...

Witam!
      Jest to mój pierwszy blog o takiej tematyce. Wcześniej miałam przyjemność pisać opowiadanie, którego niestety nie dałam rady skończyć. Teraz jestem jednak pełna entuzjazmu i aż nie mogę się doczekać pisania i publikowania postów tutaj.
      Może na początek wyjaśnie co tu dokładnie będę zamieszczać. Jak sam tytuł wskazuje: moje przemyślenia. W sumie, nie tylko przemyślenia, ale także pomysły, plany na życie i doświadczenia. 
      Jeśli chcesz zostać moim cichym przyjacielem, też znajdziesz tu dla siebie miejsce. Główną ideą tego bloga będzie zapisywanie kłębiących się we mnie myśli. Początkowo robiłam to w pamiętnikach, ale czułam się głupio wiedząc, że i tak nikt się o tym nie dowie. Hej! Macie nieograniczony dostęp do mojego mózgu, nieźle prawda?
      Dziś tak na luzaku, krótko i na temat. Jutro wstawię coś mądrzejszego. 

3 komentarze:

  1. Jest, jest, jest!
    Jestem pierwsza, pierwsza z komentarzem i pierwsza z obserwacją!
    No pewnie, ze cie pamiętam :)
    nawet nie wiesz jak się cieszę, ze jesteś na blogu o Willu cały czas zaglądałam i zapychałam ci miejsce pod rozdziałami pytaniami co sie z tobą dzieje!
    A tak poza tym to z Willem? Umarł śmiercią tragiczną??? :)
    Fajnie, ze jesteś, tylko już mi nie uciekaj :)
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam już nigdzie uciekać. :) Specjalnie wybrałam luźniejszą tematykę bloga żebym mogła częściej pisać.
      Do Willa kiedyś jeszcze wrócę, ale niestety po takiej przerwie zgubiłam kompletnie wątek. :(
      Widziałam komentarze i bardzo Ci za nie dziękuję. Podniosły mi w swój sposób ego i popchnęły do założenia tego bloga.
      Ściskam!!

      Usuń
  2. Mówiłam, że się pojawię :D
    Ciekawy pomysł na bloga! Zawsze chciałam zajrzeć komuś do mózgu... jak będę neurochirurgiem to może mi się uda XD A na razie pozostaje mi czytanie twoich cudownych postów!
    Pozdrawiam!
    nowa-w-hogwarcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy