piątek, 4 września 2015

Śmiej się - niech reszta świata zastanawia się dlaczego.

Każdy z nas znalazł taką rzecz, czynność stan... Można opisać to wieloma słowami, ale ja ograniczę się do jednego: pasja.
Niektórzy nie zdają sobie nawet sprawy jak wielką rolę odgrywa ona w życiu człowieka. Jest czymś co daje nam siłę i pobudza do działania, urozmaica ponure dni i przywołuje najszczęśliwsze wspomnienia. Moją pasją jest jazda konna. Osiągnęłam już dużo małych sukcesów, ale wciąż się rozwijam i dąże do doskonałości. Każdy najmniejszy postęp, nic nieznaczący dla innych, mi daje ogromną satysfakcję. Dlaczego? Bo wkładam w to całe swoje serce, jest to dla mnie przyjemność i równocześnie obowiązek.
Pasje mogą być różne: pisanie, śpiewanie, malowanie, sport... Ale czy sportowiec różni się pod względem uczuciowym od pisarza? Moim zdaniem nie. Obydwaj muszą włożyć w swoją pasję ogromną ilość pracy, wysiłku i obydwaj narażeni są na krytykę, a także obydwaj odniosą sukces tylko wtedy, gdy oddadzą się swojej pasji całkowicie. I choć do upragnionego szczytu, dzieli Cię wiele wpadek to i tak końcowy efekt będzie satysfakcjonujący.
Dlatego apeluję: nie bójcie się sięgać gwiazd! Porażka boli o wiele mniej niż świadomość niewykorzystanej szansy. Tu już nie chodzi nawet o samą pasję, lecz o Wasze życie! Nie chcę pisać typowych tekstów z internetuf typu: „Żyj tak jakby każdy twój dzień był ostatnim” bo to najbardziej posrany pomysł w dziejach ludzkości. Serio. Nie bierzcie tego cytatu sobie do serca. Gdybym wiedziała, że jutro umrę to zrobiłabym dziką imprezę z hektolitrami alkoholu i naćpała się jak głupia. Ale tego nie zrobię bo (mam nadzieję) czeka mnie jeszcze jakaś przyszłość i (mam nadzieję) nie będzie ona za kratami więzienia.

Każdy ma czasem chwilę słabości i jedyne na co ma ochotę to zamknąć się w pokoju z książką i kubkiem herbaty, ale ostatecznie nikt nie wspomina tych dni. Każdy pamięta najbardziej zwariowane momenty naszego życia i pomimo konsekwencji 99% przypadków kończy się słowami : „Warto było.”, więc zaryzykuj. Życie to suka, więc znajdź sposób aby ją pieprzyć – i tego się trzymaj.

3 komentarze:

Obserwatorzy